Klik klik cepat...

Ketam dan Sundal Malam

Posted by tasya

4 Januari 2009, aku ajak abang ke pasar besar klang. Hari ni teringin nak makan ketam, abang suka kalo aku masak.. nak lauk apa.. abang mesti belikan.. janji aku masak... hahahaha... adeh...
Ade kes paling sadis berlaku semasa nak kuar dari bangunan pasar tu... Aku singgah sebentar membeli suratkhabar, abang dah menonong ke depan... hilang dari pandangan... aku jalan perlahan... sambil membelek iklan kuicng hilang di tiang bangunan... tiba2 aku dengar... "Ba!"...
Masa tu aku terkejut... aku pandang... kali ni tanpa ditahan2 aku telah gelak berbakul2... Abang salah kejutkan orang... abang sangkakan aku yang dia sergah... rupanya awek lain... awek kedai tu tadi jalan laju mendahului aku, dia nak buang sampah.. betul2 lawak... kesian abang, penuh satu hari aku gelakkan dia.. mana leh tahan beb!

Hasilnya... Ketam Salah Terjah...

Ketam Terperanjat goreng... hahahhaa

Nak tahu tu apa... inilah Bunga Harum Sundal Malam... yezzaaaa

This entry was posted on Monday, January 05, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen