Klik klik cepat...

Arrrghhh...

Posted by tasya

Petang Isnin lepas, rasa geram sikit masa nak buat order kak aen, nurul, shima, izuan..Digital scale yang ku beli meragam... asyik2 kuar Lo.. ON boleh, lepas tu kuar Lo.. aduh.. camne nak setelkan ni.. aku ke bilik mengambil timbang lama yg dah hampir rosak. At least ko berguna jugak time terdesak2 ni... hehehehe kataku pada timbang lama...


Jadi lah jugak tart dan kek tu.. huhuhu... jarum dah jem.. kena slow2 je letak bahan... adeh...
dah 5 hari berlalu... tadi masa isi minyak, aku jengahlah kejap kedai mesra Petronas tu.. Aaaaa... ade pun ko kat sini.. Harga RM4.60.. bateri 4 segi kdg2 orang tak jual...

Sampai2 rumah.. aku terus cari digital scale aku.. sian dia.. alalalaaaa... aku pun cabut jantungnya.. dan gantikan dengan jantung baru.. wah.. rasa muda,jadi muda,kelihatan muda ler.. lepas ni kena standby bateri ler... kang tgh2 malam mana nak cari...

sekian .. entry aku berkenaan digital scale.. huhuhu

digital scale ku bernyawa kembali...

This entry was posted on Friday, April 17, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 orang komen

sian mendealah tu...
dibiarkannya nyawa2 ikan..payah dia nak bernapas tu..hehhe

hahaha... kak nest ..
tukar address blog tasya ke website..
www.tasyabiz.com/index
thank youuuu