Klik klik cepat...

Penat

Posted by tasya

24 Jun 2008

Balik dari kerja, aku singgah kedai Ah Meng kat depan sekolah menengah. Tgh pilih2.. dia kuarkan hati ayam yang fresh... walah!! rezeki2.... aku beli 3 set... wakakakak... nak panggil ape ek? Sampai rumah, terus mandi, solat. Hati ayam dan udang aku letak kat belah tengah peti sejuk..

tak keras, tak lembik sangat. Aku pun keluar lepak jap.. Amik gambar Inarah, anak jiranku.. comel betul budak ni... sikit2 ketawa... senang jaga dia...Inarah.. lahir bulan puasa tahun lepas..

Pukul 7 camtu... aku nampak PIL aku datang... dengan Ikmal.. huhuhu.. aku pun suruh diorang masuk tapi diorang nak bawak Ikmal main kat taman dulu... Aku siapkan air minuman utk PIL aku... Tak lama diorang masuk. MIL aku hulur nangka masak.. Abang belum balik masa tu.. Aku cakap abang OT sampai pukul 10 kot.. dah citer2... PIL aku pun balik dalam pukul 7.30 camtu...

Aku pun solat.. pastu baring jap.. Tengok berita TV3.. Pukul 10 aku start masak.. abang balik. Aku masak hati campur kacang panjang.. lama tak makan...

Hati Ayam Tumis Kacang Panjang

Pastu aku goreng udang.. lebih kurang je resepinya... hahahaha

Udang Goreng Special.... Wallah...

Lepas makan, kemas2... tengok cerita Akele Hum Akele Tum.. citer lama ni, Amir Khan dengan MAnisha Koirala berlakon.. i loveeee u daddy.. hahaha aku suka lagu ni...

Habih cerita ni aku tidur... Aku suruh abang kunci pintu.. dia tak mo.. penat katanya... ha?penat? last2 aku gak yang kunci gate luar... ggrrr...

ok.. sekian utk hari ini.


This entry was posted on Wednesday, June 25, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen