Klik klik cepat...

Hampeh!

Posted by tasya

Semalam berlangsung gathering Wanitamelayu.com yang aku rasa paling hampeh sepanjang aku hidup ni.. Lain yang aku harapkan... lain yang jadi. Tapi paling aku kecewa, bab makan. Bayaran RM60 rasanya tak berbaloi dengan apa yang aku makan. Suami aku dengar pun marah... dah.. lain kali tak payah pergi.. Butterprawn ade? uwaaaa... dia perli akuuu...jangankan prawn.. butter pun tak nampak banggg!! Miskin sangat barangkali hotel ini... beza benar dengan hotel2 yang aku pergi sebelum ini...

Pukul 12,29 Jun 2008. Aku, kak rozie, wana dan kak sara tumpang keta kak seha.. bertolak ke Hotel Legend... ceh... legend betul!!... surau pun takde tanda arah. aku marah niiii... kecewa sebenarnya masih berbuku lima di hati ini...

Wana dan kak Rozie_Q

Kak Saralee

Orang yang kami tumpang, kak seha....


Tajuk

DRA yang dah tiba... bergambar itu penting... yang sorang tu Norjohis..

Nurul dan wana

Meja akuu

Hadiah2 cabutan bertuah

Hadiah2 anugerah

Hadiah Kelab Paling Popular???



Ahli Paling Popular

Kak Puteri dan Peniaga Paling Popular...

Ngumpat ape lah tu.. Makanan? Memang betul pun...

Haku ngigau ke dapat makan camni... ini betul2 kejadian kakk...






Lepas ni kita pulak buat Hi Tea ye kak Ida...






Kak Eida tengah sibuk cari nombor bertuahnya yg hilang






Nurul, Wana dan si tembam... uwaaaa.....






Ahli Paling Popular... kena glamerkan... duta DRA...






Ini pun duta kak Leila... dah amik MIOR tuu... tukar pesen tudung lagi...


Datin2 DRA bergaya... sebelum balik...

Kain hadiah cabutan bertuah...

Hadiah dari doorgift dan kelab paling popular....???

Sekian, dari hati yang kecewa....










..












This entry was posted on Monday, June 30, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen