Klik klik cepat...

Birthday

Posted by tasya

Hari Isnin, aku siapkan order kawan abag yang ku panggil Wak Mohadi. Anak2 dia semua pandai2.. bini dia je garang.. tapi dia sayang punya pasal dia order kek untuk suprisekan bini dia. Wak pilih kek coklat.. dia bajet dalam RM30. Tapi promosi punya pasal aku ikhlas bagi kek besar ni.. Aku buatkan kek chiffon coklat moist. Dia juga minta warna merah dan putih.
Malam lepas maghrib aku ngan abang hantar ke rumah dia.. rumahnya tak jauh dari rumah aku.. kira2 500 meter je.. Ini dia keknya


Kek Harijadi
Kek Chocolate Chiffon Moist
Buttercream frosting
Harga RM40.00 1kg++

This entry was posted on Tuesday, February 03, 2009 and is filed under , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen