Klik klik cepat...

Kelas Deko Kek

Posted by tasya

Hari Ahad, selak2 jadual kelas, aku terbaca kelas deco kek hantaran.. terus tanya suamiku. Boleh tak? alhamdulillah... dia izinkan.. kelas start pukul 10.30, maka aku cepat2 sidai kain, kemas2, siram bunga.. sampai tak sempat sarapan.

Bahan2 dah siap disukat.



Makcik ni dalam 50 lebih kot.. tapi bisnes halwa utk hantaran .. macam2 ada..
ade biznes kad lagi.. aku? aku ade sticker je... hahahhahaa
Yang baju kuning tu pembantu Wendy, yg tgh tudung hitam tu mengingatkan aku pada kak seha.. gaya cakap, gerak tubuh sejibikkk kak seha.. yg tepi tu Sheila.




Wendy ajar buat fondant sendiri.





Kek aku.. !! Rasa tak percaya aku leh buat seperti yang aku tgk dalam blog orang..

Ni kek geng kumpulan aku.. lawo kan?

Ni jiran kumpulan aku..


This entry was posted on Monday, February 23, 2009 and is filed under , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 orang komen

felicidades por tu blog!
bonita música.
:)