Klik klik cepat...

Tag

Posted by tasya

Dari mana dtg tag.. dari kak mezah.. tapi yg lain pun tag aku gak.. cuma aku tak sempat baca lagi.. sama je...

1. anda rasa anda hot?
hot... mestilah... sapa lagi nak kata aku hot... hot bagi aku sexy... auwww...



2. upload gambar kegemaran anda.

3. kenapa anda suka gambar ini?
rasanya ini gambar yg cantik aku ambil dan penuh makna.. rasa penuh cerita..





4. bila kali terakhir anda makan piza?
bulan puasa tahun lepas... waktu berbuka lah... takkan time puasa... hahahaha




5. lagu terakhir yang anda dengar.
Kebetulan.. tgh taip ni suami tasya pasang lagu Eva Natasha- Kumpulan Febians yang nyanyi.

6. apa yang sedang anda buat selain selesaikan tag ini?
dengar lagu tadi...





7. selain dari nama anda sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa?
Cacaaaaaa





8. Rakan kesayangan tag seterusnya...


1. aen


2. mas


3. wana


4. nest


5. kak ida


6. kak izan





9. siapa no 1 kepada anda?
Kak Aen... open minded. Kawan yang caring macam lain2 jugak. Shopping tak hengat..






10. bagaimana pulak dengan no 4?
Kak Nest... macam Kak Mezah cakap jugak... disebabkan aku muda macam wana,yatie,shima.. so aku hormatler orang yang tua dari aku..





11. kata sesuatu tentang orang no 5.
Kak ida. Tempat letak barang.. entah kenapa aku terpk itu.. Klinik dia lah paling ramai pengunjung tetapi bukan sebagai pesakit... hahahha...




12. bagaimana pulak dengan orang no 3
wana... dia walau muda setahun dari aku.. tapi dia leh layan gak. Badan dia besau gak cam aku.. so takdelah terpinggir sangat aku ni... hahahaha




13. siapakah orang no 2.
Kak Mas...selalu aku cakap ngan mak aku.. Kak Mas ni macam Kak Mah.. Kak Mah tu lawa..
so kak mas pun kategori lawa ler.. dia suka terjah kat forum belionline.niceboard.biz




14. bagi pesanan anda untuk orang no 6.
Bagi pesanan? nak kena order cupcake ke? aisey...
Kak Izan... aku suka tgk hasil keje dia... minat betul aku...

setel satu tag....

This entry was posted on Friday, May 01, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 orang komen

adik taca..
akak nest dah buat dah yg tag ni..hohoho..

x kose tau mak