Klik klik cepat...

Lapar

Posted by tasya

Semalam satu hari keluargaku di DRA meluahkan rasa tidak puas hati terhadap geder2 WMC... Pulang dari keje aku ke Courts Mammoth Klang bayarkan hutang abang..Lepas tu aku terus pulang ke rumah.. Ku lihat jiran2 aku tengah sedap lepak.. aisey... penat pulak hari ni.. aku cepat2 mandi dan solat.. lepas tu aku kemas2 sikit sambil tengok citer Ezora... Aku teringat Otak otak yang aku beli dari Kak Zu. Aku ambik besi dari dalam oven.. hahahah... aku panggang.. tak sabar rasanya... nurul , wana kata sedap...

Otak otak

Agak2 masak... aku letak kat pinggan.. pinggan?? pinggannnnnn.. ooooh tidakkkkkkkk... hahaha.. pinggan kini jadi satu bahan gurauan di kalangan DRA... hahahaha. Lauk takde.. aku call abang cakap beli Nasi Paprik je kat rumah Kak Asnah... Abang kata ok... Kak Asnah tanya nak hantar pukul berapa? aku cakap.. pukul 9-9.30 boleh? Pukul 9.15 anak kak Asnah hantar nasi paprik ke depan pintu rumah aku.. ni baik punya servis ni. Pukul 10 abang balik. Penat dia.. kesian aku tengok..

Aku dapat sms dari Aisyah... birasku.. dia baru selamat bersalin anak lelaki... Iqmal dah dapat adik!!.. wah... 3.0 kg.. Aku bg tau abang.. Aisyah dah bersalin.. Abang kata dia dah tahu.. Kenapa tak bagi tau tasya? Abang kata.. takut tasya sedih... huhuhu. Memang pun.... tapi aku dapat rasa abang pun sedih.. yelah.. adik dia dua2 dah ade 2 anak... abang satu pun belum..

nak tepek gambar handbag Leno... hehehehehe



dan semalam, Abah menamatkan tugasnya sebagai Ketua Kampung. Aku bangga dengan Abah... Aku dengar ada yang menangis bila dengar Abah dah tak jadi Ketua Kampung... Diorang hormat Abah.. lagikan Ketua perumahan aku pun anggap Abah macam bapak sendiri... Aku?? Tiada perkataan sesuai selain Abah...

This entry was posted on Tuesday, July 01, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen