Klik klik cepat...

Jamuan Raya

Posted by tasya

Beberapa ahli DRA mengadakan jamuan hari raya. Setiap tahun beginilah acaranya bermula tahun 2006. Pagi tu aku siapkan sarapan untuk suami tersayang. Pukul 12 baru aku bertolak ke rumah kak Aen.. Abang tak nak ikut.. aku pesan kalau aku balik lambat pergilah tengok wayang..


Pukul 12.30 aku tiba di rumah kak Aen.. sib baik aku ingat tingkat 5... hahhahaha... sampai2.. kak seha, kak sara, kak eida,kak zu, kak puteri... Kak Aen masak nasi dan lauk pauk..Sedappp...Nak makan banyak2 pun aku kenyang lagi .. so aku amik sikit je.. Sempat aku pangku Cinta..





Lepas tu bateri habih... adehhhh... rasanya dah penuh aku charge..gggrr... tak lama... kak nest, kak leila sampai... kak azie pun ade... dah sarat gak tuu...

Pastu bermaafan dan bergerak ke rumah kak mezah. Makan laksa dan roti jala... besh besh... dan tanpa disangka2... hujan selebat2 lebatnya turun.. yg bestnya.. keta aku menangis je.. sebab aku lupa kunci manual... alarm bunyi setiap kali petir... huhuhuhu...

Hujan reda. Kami pergi ke rumah yatie pulak di SS2.. kali ni tanpa segan silu aku minta cas bateri... wahahahaha... hiduplah kejap... pastu gi umah kak mas.. dah tak larat nak makan.. soh kak mas tapau je... tapi yg best ade ketupat palas... nyum nyum...

This entry was posted on Tuesday, October 14, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen