Klik klik cepat...

Tukar lagi

Posted by tasya

Biar semangat sikit aku nak tambah posting dalam blog ni... so, aku tukar ler template dalam blog ni. Belasah ler...

Pagi tadi.. byk no kerja... tengahari nak release tension aku gi BS Bakeri beli bahan kek.. aku cadang nak buat kek utk adik pompuan aku kat Banting.. Yano...nama dia NorZahirah.. a ah lah.. adik aku sama nama dengan Cinta..

Petang.. aku sekali lagi ke BS Bakery.. kerana Kak Ida kirim lady finger.. dia nak buat cheese cake ke tiramisu.. aku kurang pasti... aku terus ke klinik Kak Ida.. Kak Yana pun dah hantar cornflakes cookies dia.. sapa2 nak order cornflakes.. aku managernya... wakakakkakaa..






This entry was posted on Friday, October 24, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen