Klik klik cepat...

Tgk Bola Lagi!!

Posted by tasya

nak update bola lagi... 7 March lalu sekali lagi aku melangkah masuk ke stadium Shah Alam. Kali ni Selangor bertemu Perak. Ini antara yang sempat ku rakamkan.



Abang melopong... aisey...
baju kuning yg tengah2 tu anak buah aku. Merangkap anak bos.
Dia pergi ngan cikgu sekolah dia.
Orang bergerak membeli minuman separuh masa pertama
Ni yang aku tak suka ngan budak selangor, menang pun baling kerusi.
kalo kalah pun baling kerusi. Sampah pun.
Masa bergerak keluar dari stadium.
Ni point aku sepanjang perlawanan berlangsung
1. Penyokong perak tidak seperti ramainya penyokong kelantan, maka aku membuat rumusan orang kelantan ramai di Selangor.
2. Pengadil tak perasan offside, selangor dah golkan dulu, Perak pun kena gak.
Jika tidak.. jadi 1-1 masa separuh masa pertama.
3. Skrg dah takde orang jual burger dari tempat duduk ke tempat duduk. Orang yg jual air mineral tu pun cam jual dadah, mata melilau, takut2 nak jual.. ape kena ntah.
4. Sebahagian besar penyokong Selangor marah apabila sebahagian kecil penyokong Selangor buat hal..
5. Pengadil tak beri sepakan penalti bila pemain Selangor dijatuhkan dalam kotak penalti.
6. Penonton mula resah sebab dah minit ke 60, tak gol jugak...
7. Resah itu berbayar bila gol dijaringkan untuk Selangor.
8. Minit ke 90 penonton mula beredar tanpa menyedari Selangor menjaringkan satu lagi gol dalam masa kecederaan. Yang dah nak balik masuk semula tak percaya...
9. Aku pergi naik motor, so.. masa keluar tak ler harung jem.
10. Selangor 2 - Perak 0

This entry was posted on Wednesday, March 11, 2009 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen