Klik klik cepat...

multi purpose

Posted by tasya

multipurpose apa?

bukan apa.. tapi sapa?


hari tu.. florence (manager aku) dah wasiat..


" tasya, nanti u tolong saya buat prize ye"

aku... angguk dan berkata.. ok..

lepas tu aku terfikir balik..


aku tak pergi terengganu, kenapa aku kena buat...

aku masuk bilik florence


"florence, sepatutnya siapa buat hadiah?"

"Saya" jawab dia selamba..


aisey.. aku tak leh cakap apa la... dah manager suruh...

buat ajeee...


sib baik fizah buat kerja dia.. aku tolong apa yg patut..

fizah bahagian prize, tapi dalam masa yg sama dia jadi ursher..


dalam waktu yg sama...

Mr Tan akan remind kerja aku..

Level Sales, Statement,Management Report...


ooops!

Aku nak citer ni.. Program Customer Service yang aku buat tu..

Mr Tan dah email pada Admin..

hari tu pun aku dah email kat Jessica (yg wat kelas customer service)

tak sangka dia reply email aku dan CC pada Admin HQ...

nanti admin akan nampak hasil kerja aku..


sapa tak nak naik gaji weiiii.....







This entry was posted on Friday, June 10, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen