Klik klik cepat...

Tiket Wayang Free

Posted by tasya

Susahnya nak mulakan ayat

tapi kalo ikut tajuk

ade benda F.R.E.E


Kelab pekerja company aku

semalam, edarkan tiket wayang free untuk ahli

yg bukan ahli tak dapat la..

benda ni setiap tahun dapat..

tapi jangan tanya citer apa aku nak tgk..

sebab... thor,kongsi,pirates,nur kasih,kungfu panda.. aku dah tgk

hujung bulan nanti ade citer2 best..

Sekali lagi... (sam berlakon!)


bulan 7 nanti pun ade trip..

tapi aku takmo pergi.. pasal gi Haatyai.. huhuhuhu..

tak suka! tak suka!


aku tunggu trip gi umrah... rasanya bulan 12 nanti..

kalo dapat....

yabedabedoooooo...

This entry was posted on Friday, June 03, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen