Klik klik cepat...

Berbuka Puasa

Posted by tasya

Petang tu aku bertanya pada kak eida dan kak aen, camne nak buka puasa kat hotel or tempat lain.. Aku pulang ke rumah agak lewat, maklum keje tgh byk.. pukul 6, mandi dan solat, terus bersiap2.. abang setuju nak terjah hotel De Palma Inn Shah Alam. Kalo takde tempat kita buka kedai mamak sebelah Salam tu je lah... hahahahah


Aku ajak abang merempit, kalo naik kereta mesti jem dan lambat sampai. Parking jauh2 wooo...
mana ade orang naik motor.. hahahaha... Kami ke kaunter bertanyakan meja.. alhamdulillah, ada.. kebetulan meja 4 orang, agak selesa bagi kami.

Abang bangun dulu ambik makanan, kemudian aku.. Azan pun berkumandang,kami pun berbuka. Makan yang ringan2 dulu, aku suruh abang pergi solat jap.. kang ramai orang.. mentara aku nak melantak dulu ni... hahahhaa... Ditinggal sorang2 malu ooo.. cam aku kebulur.

Sedap cucur tepungnya.. Mungkin sebab goreng masa tu kot.. hahahhaa... Lapar, semua nampak sedap...Ini antara gambar yg sempat diambil









Cucur tepung, kuih dan buah-buahan






Orang ramai ... penuh gak ler






Nasi aku... sikit je... tapi habih.. tak membazir






Ni orang tamak... tak dihabiskan nasi tu.. ggrrr




Ada lampu2... gambar memang amik goyang... ceh.. cover...
hmmm...nak ambik apa lagi ye...?

Aku minta abang ambik bulgogi... nak rasa... rupanya campuran kobis cina, tauge, daun kucai, ngan daging ayam je... dimasak.. pastu bubuh sos lada hitam. sedikit masin..

dah siap makan

Kak Murni... terima kasih ye bagi kad raya

This entry was posted on Friday, September 19, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen