Klik klik cepat...

Seminggu Berlalu

Posted by tasya

Seminggu dah umat Islam berpuasa... tapi aku baru dapat 3 hari... hehehehe..

hujan yang agak kerap waktu petang membuat aku sentiasa mengantuk... bestnya kalo dapat tido... berpuasa lagi menambah sejuk sebab badan takde makanan utk ditukarkan kepada tenaga... huhuhuhu....



Ahad semalam, aku pesan dengan abang.. jangan kacau tasya tidur... kot ye pun janganlah melampau sangat... kul 12 tgh ari baru aku bangun... masyaAllah...tengok2 abang dah mop2 lantai... abang kata.. dia paham aku kerja skrg camne.. byk pakai otak... adeh...



Lepas zohor, aku siap2 nak pergi kelas kek coklat... sampai2 sana.. shima dah tunggu aku. Masuk ke kelas, Wendy cakap kelas takde hari ni... uwaaaaaaaaaaaaa.... sib baik semalam aku berhempas pulas buat kek lapis sarawak... gggrrr... sian shima... dah semangat nak belajar jadi camni pulak... serba salah aku... gambar kek akan ditayang kemudian..



Malam, lepas berbuka abang ajak aku pergi Klang cari kain ela.. dia nak belikan.. aku sambar 2 helai... jadi ler... jahit sendiri pun...banyak sangat bila nak jahitnya... Minggu ni aku start...

This entry was posted on Monday, September 08, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen