Klik klik cepat...

Puasa

Posted by tasya

Selamat berpuasa...
rindu suasana puasa ni.. masa ni lah makan bersama2 keluarga, solat sama2, pergi pasar sama2, aku masak sahur sorang2... uwaaaa.... abang sedap tidur...

hari pertama sahur... aku tumis kacang buncis dengan telur, goreng ayam.
hari kedua sahur... aku goreng kangkung, ikan pari goreng, telur dadar
hari ketiga sahur.. pagi tadi... sardin kicap, ikan pari goreng, telur dadar...

hari pertama buka pose, lontong dan ayam percik
hari kedua berbuka di rumah MIL.. rojak ayam dan nasi sambal udang

hari berpuasa gak dapat balik awal.. keluar office pukul 4.15...!
tapi masuk kul 7.30 yang letih tu... sebab lepas sahur... aku bantai tido...

zaman budak2 dulu, malam2 terakhir puasa... main bunga api..
hish.. dah besor ni segan pulak nak main... hahahhahaa... teringin kdg2 tu... hehehehe

malam2 terakhir jugak.. orang sibuk buat kuih, pasang langsir, kemas2 rumah. Meraikan kejayaan berpuasa sebulan... hehehhe...

tahun ni aku raya kat rumah mak aku... yes!!

oklah.... sekian...

This entry was posted on Wednesday, September 03, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen