Klik klik cepat...

Mini Wedding Cakes

Posted by tasya

Aduhai.. lama gak aku tak update blog aku.. dah bersawang gamaknya... kalo simpan bawang agaknya dah tumbuh daun... hahahhaha...

Monitor pc aku kat opis problem pulak.. ni guna monitor lain... bos tak mo beli baru.. yg ni dah kelabu warnanya...
oklah.. nak citer sepanjang akhir bulan raya ni... ari tu kak Azie ade order egg tart ngan coconut tart ngan aku.. tapi lupa nak amik gambor. Kak Azie siap order kek lagi... tapi aku hanya dapat siapkan separuh tempahan..
Sabtu 25 Oktober 2008, tengahari aku ke kelas mini wedding cakes. Hampir2 saja aku tak dapat ke kelas ni kerana kelas dah penuh.
Ini antara yang sempat aku snap.. sekali lagi.. gambar ku tiada... gggrrr..

Bahan2 utk choc Mud Cake & Fruit cake

demo dari Wendy


Hasil dari kerastangan ku.. huhuhu sememehhh!!

takpeee... cubaan pertamaaa!!

This entry was posted on Saturday, November 01, 2008 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen