Klik klik cepat...

Posted by tasya

Hari Ahad, 26hb Oktober 2008, pagi2 aku dah bangun membancuh kek untuk aku hadiahkan khas untuk adik-adik aku di Banting. Untuk Epi dan Yano (Nor Zahirah) akak doakan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Aku buat versi Moist Choc Chiffon Cupcakes. Hee.. tah apa rasanya... Pukul 4 aku tiba di Banting. Mama pergi kenduri kawin .. aku lepak2 jap.. sempat berkenalan dengan tunang Yano. Hensem gak.. cam edi.. waakkakakakaaa...

Aku gunakan buttercream, sebab royal icing nanti keras kejung.. tak best.. kalo guna fondant pulak aku pun tak makan.. fondant aku cuma buat kalo orang order untuk hantaran. Kalo dekat2 baik buttercream @ cheesecream. sodappp.... Kesian adikku Ijul tak dapat bersama ari tu.. sorry akak salah paham...





This entry was posted on Saturday, November 01, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen