Klik klik cepat...

Menarik ke?

Posted by tasya


Takde ape yang menarik minggu lepas.. tapiiii... ade satu yang best.. aku beli dapur gas. Selalu aku pakai yang dua tu je... kali ni aku nak start projek menerima tempahan kek.. Aku dah tak tahan kerja dah. Geram hari2 kat tempat keje. Kalo kat umah, amannnnn sikit hidup ni.

Dapur ni aku beli brand Europa model 338. 4 penunu, ade oven.. yang bestnya oven ni ade api atas bawah pastu boleh grill ayam/ikan.. kongsi ngan abang beli cash. Lepas ni kalo nak bakar cream puff leh bakar kat situ sebab cream puff bakar guna api atas bawah. Macam tu jugak dengan kek lapis. Lebih kurang macam ni ler...
Minggu lepas abang keja malam, so aku tido rumah mak. Tapi camne kalo orang order kek aku terpaksa tido umah mak? adeh... kalo rumah aku kat tengah maybe aku tak takut sangat. Ini rumah aku kat hujung nunnn.. rumah tepi.. sebelah kanan je ade rumah.. kiri taman, belakang kebun orang yang penuh semak samun.
Minggu lepas, aku ade pergi BS Bakery, kedai bahan kek kegemaran aku. Beli apa yang patut. Pergi stokis HPA amik barang. Pergi Bacaan Yasin. Pergi rumah sepupu abang, kenduri kesyukuran. Kali ni aku jumpa Ija, adik abang .. susah betul nak jumpa orang Pulau Indah ni... asyik dok pulau je.... hehehhehe... MIL ajak pergi Pantai Remis.. emmm.. abang pun malas. Dia lagi suka tengok wayang. hahahahaaa...
Oklah.. sekian coretan buat masa ni.. kan aku dah cakap, takde apa yang menarik.

This entry was posted on Tuesday, November 25, 2008 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen