Klik klik cepat...

Cek Mek Molek

Posted by tasya

Hari Jumaat 4 September 2009, balik dari kerja aku singgah kedai membeli sayur untuk buka dan sahur.. aku nampak keledek.. Jiranku dari hari tu order, tapi aku belum sempat buat.. aku pun dah lama tak makan, maka aku beli sedikit.. cadangnya nanti aku boleh bagi pada jiranku.

Di rumah, aku ke dapur membuang kulit keledek.. sambil menunggu keledek direbus, aku mandi. Dah siap.. abang pun balik. Dia kata tak payah masak hari ni, abang beli rojak. OK!! hahaha.. suka aku... jadi aku segera siapkan kuih cek mek molek. Panas2 ku hulur pada jiranku.



kuih cek mek molek

This entry was posted on Saturday, September 05, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen