Klik klik cepat...

Hot & Roll

Posted by tasya

Huhuhu.. macam mengidam! Dah beberapa hari aku teringat Crepe yang dijual kat Jaya Jusco.. aku mula cari resepi di google dan Yahoo!.. yang pasti ia jenis japanese crepe. keh keh keh.. korang search sendiri ek..

Semalam, 4 hb Sept 09.. aku ajak abang pergi Aeon Bukit Tinggi Klang kejap. bayo hutang.. huhuhu... masa balik.. rasa ngidam tu dtg balik.. hahahha... aku cam ade deria leh kesan crepe tu.. aku cari2.. kat bahagian stall byk2 kat cashier jusco.. emm.. dorayaki, sushi... sekali aku terpandang.. HOT & ROLLLLLL !!! terus tarik tangan abang.. cakap nak beli. Patutlah tak nampak.. dia terperosok ke dalam... huhuhu..


geram je tgk mesin ni..
Crepe diratakan guna benda tu.. cam Allen Key kan?

disapu peanut butter seluruhnya..

tabur badam dengan coklat chip..
lipat separuh pastu lipat 3..
sedapnyaaaaa.... dapat makan..
padahal rasa dia cam apam balik rangup tu jugak..
cuma pakai coklat,pisang dan bla bla bla...
kesian korang .. sampai ngences baca...

This entry was posted on Saturday, September 05, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen