Klik klik cepat...

Kuih Gunting

Posted by tasya

Rehat tengahari sabtu 5/9/09, aku balik rumah mak.. letak je beg, mak panggil, Ja, ko rasa ni.. gulp.. mentang2 aku tak pose mak soh rasa.. dahler depan budak2 ni.. kang diorang nampak kang.. satu keje lagi...

Aku pun ambik segenggam.. haaa.. rasa aku memang ratu kuih bulan ni.. rangup dan sedap. Mak tanya.. tak sedap ke.. aku pun buat muka.. MASIN? mak aku dah resah... hehehhe... taklah.. sedapppppp.. mau tak sedap.. marjerin,tepung,udang kering dengan telur... huhuhu.. memang raya mak aku tahun ni...

ni yang belum digoreng
Ni anak dara kakakku.. Nadhrah

Dah siap goreng.. yummy!

This entry was posted on Saturday, September 05, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen