Klik klik cepat...

Outstation Penang Part 3

Posted by tasya

Part 3

Masih 21/5/2011

Kul 3 bertolak ke Dewan lagi sekali
masa ni dah siap2 pakai pakaian formal...
pakkallah dekat... 5 minit dah sampai..

Kul 5 budak2 cina belikan KFC..
tapi aku kenyang lagi..
aku simpan dlm kotak hadiah yg kosong..

dah caj badan jap...
minta En Khairul pasang youtube kumpulan Jambu kat skrin besau..
alamakk.. minggu 8 kurang menyengat la...
lagi best Sepah..

Lepas maghrib,
aku start solek muka.. wah.. dah pandai dahhh..
ala... muko den ni pucat.. so kena kasi warna2 sikit..
kang org hamik hadiah tu lari ingat den ni hantu..

majlis start agak lambat hokayyy..
nak tanggal pinggang dengan kaki ni..
majlis habih 12.45 tgh malam..

pastu ade hati lagi sorang CDM ni nak belanja kitorang
mata sudah tak bleh buka woooo..
aku terus campak brg2 yg unclaim masuk van syarikat..
aku pun campakkan diri aku ke dlm innova cepat2..

tapi kira puas hatila..
prize section takde masalah... alhamdulillah..
masuk ni dah 3 kali jadi head mende ni.. ok ar...
kalo ade hal jugak,...menate muuu...

kul 1 lebih lepas sms laki den, aku terus zzzz...

This entry was posted on Friday, May 27, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen