Klik klik cepat...

Outstation Penang Part 1

Posted by tasya

Part 1

Yeehaaa...
sian... org tak pernah outstation.. ginilah jadinya..
ehh.. ok ape..? dari org yg tak pernah outstation langsung!

20hb lepas, bertolak ke Kepala Batas, Penang...
menginap di hotel Seri Malaysia.. ade majlis anugerah utk
customer yg bergelar SM/SSM... di Dewan Millenium..

Sampai sana.. kul 3 lebih.. cepat2 solat..
maklumlah, bertolak dengan mereka yg bukan bangsa kita
tak leh la minta macam2.. masa benti kat Tapah baru kul 12...
kali ni aku sorang gadis melayu .. gadis? hahahhaa

lepas solat, baring2 jap.. sambil layan National Geographic..
citer pasal badan manusia... the best machine.. Allahuakbar...

lepas solat asar.. sms shahril.. kalau nak gi makan malam, roger aku
layan tv lagi..

Kul 8, shahril sms, kata nasir tido.. nak kejut ke..
aku kata.. biar japlah..
tapi dah dekat kul 9 nasir tak bangun jugak..
perut aku dah berkeroncong lagu Keroncong Ana..
shahril pun dah lapar.. jap2 kejut nasir.. hahahha...

budak2 cina yg lain dah gi makan...
budak 2 org ni, shahril ngan nasir kata nak gi makan nasi arab..
nasi arab? alorrrr... den tak suka nasi kuning2 tu..
nasi kandaq sukaa laa...
diorang nak gi jugak.. janji perut aku penuh dah ler..

sampai2 .. org beratur 25 meter.. uwaaaaa...
gerai tepi jalan camni pun ramai... mesti sedap..

hahhaha.. aku gelak.. yeahhh.. nasi arab dah habih...
tuan kedai ganti nasi putih.. jadi la nasi kandaq...
bahagianya aku... ayam goreng rempah panas2 lak tu..
fuhhh.. kesedapan..

kul 10 sampai hotel, aku layan citer Narnia... bhgn 2

bersambung.... ke Penang part 2

This entry was posted on Friday, May 27, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen