Klik klik cepat...

Selagi tak buat...

Posted by tasya

Pesen aku camni..


bila ade 1 kegilaan terutama bab makanan.. aku akan berusaha untuk membuatnya sendiri..
cupcake, aiskrim, macaron.. terbaru.. apam polkadot..


kos jangan kira lah.. ni kali ketiga aku beli mixer... 2 mixer sebelum ni jahanam ku kerjakan..
pengukus pun aku beli baru sebab masa pindah ari tu
MIL dah pajak gadaikan pengukus aku yg besau tu di tempat brg lusuh.. uwaaaaa

ari tu masa kat rumah lama, aku sampai pinjam mixer jiran nak test macaron..
"terima kasih kak ida... " (ni kak ida taman kembara)

dah dapat resepi aku sebarkan kepada kawan2 opis yg sama minat dengan aku..
so ini resepinya.. terima kasih la yg beri resepi kat myresepi ..
mak tasya, makan nampak kertas je... isi dah selamat...





ni adunan yg dah siap







warnakan adunan.. adunan belum diwarna tinggalkan sikit tauuu...




masukkan dlm acuan lompang ni..








dah paipkan adunan lagi sekali.. dot2 kan dengan adunan yg telah diwarna









dah siap kukussss...

This entry was posted on Sunday, May 29, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen