Klik klik cepat...

Tak ada kerja

Posted by tasya

dah 30hb Mei..

di ofis...
Mr Tan dah dtg... Agatha bz ngadap pc, haki menanti hari2 terakhirnya di hai-o..
Rohana tunggu kuih yg dibeli Nina, Nina masih belum nampak batang hidung..

Shila?
Shila belum sampai.. atau mungkin dia cuti lagi?

9 lebih aku ke east wing.. ke bahagian Admin.. aku nampak Shila terhegeh2 masuk opis..
haaaa... aku tunjuk jari telunjukku ke dia.. Shila senyum2..
Shila ni budak praktikal.. gadis keturunan Malayalam..
putih budaknya.. hehehhe walau dia India..

bukan apa.. dia kerap jugak dtg lewat.. tapi dia ok dari Jeslin.. huhuhu...
nanti aku yg kena komen dia keje camne..
nanti florence mesti tanya aku.. mcm dulu jugak...

Serene call aku dlm kul 10 lebih.. dia bosan di tempat baru..
aku cakap.. "Serene, 1hb ade lengchai masuk,"
Serene dengan terkejutnya.." Ada meh! Saya mau masuk Hai-o balik tasya,"
"Nanti kalau dia handsome saya call u ye.." aku menambah geram Serene..

Pada Mr Tan ku kabokan.. Serene mau masuk sini balik.. Mr Tan kata.. boleh.. masuk saja..
hahahha.. aku tau.. Mr Tan perlukan Serene... kitorang pun perlukan Serene..

Dah hampir waktu rehat.. aku pun capai beg...
"Tasya..." erkkk.. alamak... Florence panggil..
"Boleh tak u printkan level sale.. hierarchy saja..."
Memandangkan aku nak MIA.. aku pun buat dengan senang hati..
sebelum blah.. "Florence.. ade apa2 lagi tak?" aku memaniskan mulut..
Florence: " ok.. sudah ok..."

jeng jeng jeng....

This entry was posted on Monday, May 30, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 orang komen

bestlah keje kat sini pendek kata... takdelah mcm ofis lama yg kene menangis tunggu gaji tu ye hahahha