Klik klik cepat...

Abah hantar

Posted by tasya

Hari ini abang bawak keta pergi kerja. So, aku call abah minta hantarkan.. hehehe.. masih anak manja abah. Pukul 8.30 abah sampai, abah bentikan aku kat simpang sekolah rendah suh beli sarapan.. ishh.. terharunya aku... dari kecik abah tak pernah abai makan minum aku.. walau aku hanya ~ ....

Keje start kul 9 tapi macam biasa gi buat air panas dulu... isi air bio aura dalam botol air lagi... hehehhe... lepas tu wat keje bertalu2... suka aku.. wat keje takde sape kacau..
tau2 siap...

Hari ni Overtime sampai pukul 9 malam, tadi abang ambik kat ofis.. singgah pasar malam.
Sekian....

This entry was posted on Monday, March 01, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen