Klik klik cepat...

Tukar meja

Posted by tasya

Pagi ni aku lewat sikit dari biasa.. Lagi 7 minit pukul 9 aku baru sampai.. sib baik sempat. Dah sampai meja.. baru aku teringat.. hari ni aku patutnya pindah meja. Huk aloh! Lupolah pulok..

Cepat2 aku angkat segala harta aku yang tak seberapa di opis tu. Aku duduk di meja Chloe, di adah berhenti sabtu lepas. Dia nak sambung belajar. So, aku duduk tempat chloe, meja aku budak lelaki yang baru tu duduk.

So, hari ni keje dengan lebih bersemangat.. hehehe.. sayang ooo.. udah dpt kerja bagus2, tempat kerja dekat, benefit byk kenalah kerja dengan berhemah. cewaahhh...

Hari ni takde OT, abang pun tak OT... tadi kitorang gi pasar malam berdekatan umah mak aku naik motor...

Nak masak? oh tidak...

so menu hari ni...

Rojak Pasembor utk aku
Kuey tiaw goreng utk abang

This entry was posted on Monday, March 08, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen