Klik klik cepat...

Layan

Posted by tasya

Semalam, dah enjoy jawab telefon... hari ni lagi enjoy.. ramai customer suka aku jawab call.. diorang tak berapa suka benornya kalo cha ya yang jawab. Nak cakap dengan tasya.. boleh...
Hinggakan Jia Yi panggil aku tadi.. tasya.. hari ni u ramai peminat... hahhahahaa

Ermmm.. dah 2 hari aku tunggu buku yang aku order dari pelangibooks.com tapi tak sampai2 lagi.. jangan ditelan duit aku yg tak seberapa tu udah...

Hari ni rehat tengahari konon nak rehat dengan Siti dan Ida, tapi diorang nak gi Sales Bata kat depan tu. Aku kata leh join.. tup tup mak call.. soh balik makan.. adeh...

Hari ni cuaca panas betul... pegang stereng cam pegang periuk air mendidih.. huhuhu..
tadi Serene tunjuk bisnes kad... tak lama lagi kitorang pun dpt kot...
Cust Serv Asst... wow....

Hari ni takde overtime, balik ler.. watpe nak tunggu lama2..tgh takde ot, balik, kalo ade, ot...

ni tasya posting baru lepas masak...

Menu
Nasi goreng kampung
&
Ketam goreng kunyit

This entry was posted on Wednesday, March 10, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen