Klik klik cepat...

Tak tanya pun?

Posted by tasya

Baru balik keje terus update...

Buat keje sampai 5.30... lepas tu aku tertanya2.. takde sapa2 ke yang nak tanya aku nak makan apa ari ni...
Pukul 6 aku tgk Serene bergegas keluar dengan Jia Yi... huhuhu..kebulur ler aku malam ni..
Pukul 7 nampak Jia Yi tapi dia tak bawak apa pun... emmm... aku teruskan kerja... Lepas tu dengar diorang bising2... laaaaaaaa....kenduri KFC rupanya..... nape tak cakap awal2... huhuhu

Serene dengan Jia Yi soh aku ambik... hehehhee... Mr Tan belanja rupanya... lega hati den...

Lepas tu aku cuak lagi... tgh asyik wat kerja.. aku tgk diorang semua angkat beg...
Ha!! nak balik dah ke? kata pukul 9... ni baru 8.30... eeiii..... siap dah tutup lampu.. hadoooo..
kelam kabut aku kunci drawer aku... ish ish ish...

This entry was posted on Tuesday, March 02, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen