Klik klik cepat...

Rotiiiiii

Posted by tasya

Minggu ni start overtime kan... pagi khamis tu aku makan butterscotch, belum apa2.. pukul 10 dah mengantuk... masyaAllah... punyalah susah nak bukak mata.. sampai terpaksa aku ulang alik gi toilet...



gambar kredit to google..







kenapa ngantuk benor ni... maybe roti ni mengenyangkan lepas tu ngantuk pulak haku.. hehhee
bukan salahkan roti... tapi serius.. sampai terpejam depan pc.. huhu.. Roti ni sedap betul... mahal.. RM4.00 dalam ade +/- 10 keping je... sekejap je dah habih...

This entry was posted on Friday, March 05, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 orang komen

roti kalo aku beli, mmg susah sikit la nk share ngan org lain.... anak2 tu...hmmmm.... kena limitkan.... wakakaka

aku ngan edi suka betul
abah aku lak beli selang 3 hari..
anak kak ana yg no 3 gila roti ni.. tak leh nampak.. kdg saja aku sorok roti tu..