Klik klik cepat...

Jadi korban

Posted by tasya

Tahun ni aku berkongsi dengan mak, arwah embah, pakcik makcik dan sepupu aku buat korban. Satu ekor untuk 7 orang. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar... tapi tabiat aku suka menyebut kesian menyebabkan aku ditegur oleh mak kawan aku.. kalo cakap kesian... kita tak boleh makan daging tu... huk aloh! lepas ditegur begitu.. aku pun tidak mengulanginya lagi.. adelah 2 kali je tersebut ... heehhehehhehe...


Abang tgh tarik sambil salah satu ekor lembu tgh menggigil kena hujan...



kak ana dan kakaknya.. Kak Ila..


lembu ditumbangkan...
Sebelum sembelih lembu, 3 ekor kambing telah selamat dikorbankan pihak masjid. Dimasak sup di situ juga. Hujan2, sejuk2... pekena sup panas2... wow!! mapiau jadinya...
Malam sebelum tu sempat ku rakamkan detik2 hero pujaanku Shah Rukh Khan dapat Dato...
Auuw... dulu kalo aku tak tolak lamaran dia gerenti i jadi datin uuu... hahhahaha... perasan!


hensen tul dia pakai baju melayu.. cam nak gi nikah je... hahahhaha

This entry was posted on Monday, December 15, 2008 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen