Klik klik cepat...

Ami dah baik

Posted by tasya

Hari ni cuti sempena menyambut Maulidur Rasul. Abang pulak OT hari ni sampai Ahad kang..
Alaaa... bosannya.. esok aku pulak OT sampai petang...

Lepas abang pergi kerja pagi tadi... aku settle apa yang patut... pukul 11 gi rumah mak, ajak mak pergi kedai bahan kek.. cuaca hari ni oklah... panas sekejap je..

Balik dari kedai, mak ajak beli cendol... aku pulak ternampak rojak.. so beli 2 bungkus cendol, 1 bungkus rojak. Lepas sembahyang jumaat, aku telefon Nadzmi (Ami) anak kak ana.. hari tu dia demam dekat seminggu. Pergi pakar tak baik2, klinik pun tak baik.. berubat tradisional terus baik

Aku: Ami, dah baik demam ke?
Ami: dah..
Senang hati aku tengok dia dah sihat balik...Lepak rumah mak sampai pukul 2.30.. aku balik umah sendiri pulak..

Aku start buat tart kelapa... mak ucu order.. ini kiranya last order untuk tahun ni.. sebab aku dah hentikan sepenuhnya perniagaan tart, cupcake dan kek.. komitmen kerja yang tinggi buat aku terpaksa menolak tempahan.. sori kawan2ku... ini pun mak ucu order tahun lepas...

Petang lepas abang balik kerja.. kepenatan seperti biasa.. dia layan tido.. aku layan lepak. Pukul 8 lebih aku gi hantar tart kelapa ke rumah mak ucu di Fasa II, cempakasari..

ok... jap lagi nak tido.. esok hapday dan OT sampai petang... salam..

This entry was posted on Friday, February 26, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen