Klik klik cepat...

Pesta

Posted by tasya

Pesta kemas rumah... hahahaha... memandangkan kerja tak menentu minggu lepas, hari ni ku habihkan dengan mengemas rumah. Baru sedap mata memandang...

Sementara jiranku membenarkan line internet nya dikongsi dengan ku... aku manfaat sepenuhnya hari ni untuk mencari info2 yang aku minat.

Petang aku ke rumah mak.. yang ade hanya abah. Mak pergi morib, kata abah. Alaaa nape tak ajak orang... mentang2 orang tak berduit... huhuhuhuu... kecik hati sikit kat situ. Sekurang2nya bagi tau aku, takdelah aku terasa sangat.

Malam, aku hanya duduk di rumah rehatkan diri. Ada lagi satu hari cuti. Esok abang OT.
Sekian.

This entry was posted on Monday, February 15, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen