Klik klik cepat...

Derma darah lagi

Posted by tasya

Balik dari Balai Polis Trafik Klang siang tadi betulkan report, kitorang ke Jaya Jusco Bukit Raja Klang. Sampai di Foodcourt aku nampak ade kaunter dibuka untuk derma darah.. Abang kata, makan dulu lah.. kang pengsan pulak. Alaaa bang.. buku merah tak bawak. Kitorang pun makan kebab with fries. Lepas makan, aku tanya kat staff hospital tu kalau buku merah tak bawak boleh ker... dia kata boleh nanti dia bagi kad, selit je kat dalam buku merah.. oooooo... Ok!!

Aku pun daftar seperti gambar di bawah.. suami ku amik gambar muka terkejut.. Kabur lak tu.. kata hp nokia 5800.. lagi bagus kamera cap canon aku...


Opocot...!



Angle pun salah... ishhh...
Lepas derma, aku terus gi MPH.. tempat wajib aku... tunduk2 tgk buku.. aku rasa melayang2..
udah... tadi nurse tu tanya pening tak.. aku jawab tak... terus je lah bangun... sekali cam nak pitam pulak.. ah sudah... aku terus kuar dari MPH.. cari tempat duduk.. penuh!! aaa.. hujung sana ade... aduh... cepatlah sampai tempat duduk... dah rasa nak tumbang je ni...
Suami ku yang baru kuar dari toilet.. nampak aku.. eh.. apesal putih je muka ni... ye ke bang...
orang nak pitam ler tadi.. maksud suamiku tu.. muka aku dah pucat.. sebelum ni aku derma takde pulak nak pitam.. elok je segar... tetiba aku teringat staff yang tanya aku tadi.. ni betul2 sihat ke? sampai 3 kali dia tanya.. agaknya muka aku tak sihat gamaknya...
Balik aku melepekkk dalam keta...

This entry was posted on Sunday, February 14, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen