Klik klik cepat...

Semalam

Posted by tasya

Dah 27 hb... so.. aku start OT bermula hari ini...
Sikit2 aku dah paham cara kerja... tapi ade gak yg tak sedap.. masa dpt appointment letter ari tu... baca syarat2 pekerja.. aku dan pasangan tidak dibenarkan meniaga MLM terutama produk syarikat aku sendiri.. camne aku nak meniaga kat Putrajaya nanti.. aduh... camne nak terangkan kat yatie ni...

Yang lain.. semua memuaskan hati.. ade kelab pekerja, benefit byk...!

Hari sabtu ni patutnya hapday.. tapi ade OT.. so aku OT sampai pukul 4.30. Balik kerja, rehat... ade selsema sikit.. pukul 5 lebih abang balik.. dia pulak suh aku lepak luar.. hahhaa.. dia nak rehat... dia kalo rehat tak leh diganggu... aku lagi suka.. kat luar ade makan lempeng bang...
dia kata... nakkkk... ishhh.. orang nak rehat tak leh makan lempeng... hahaha..

Aku pun keluar, dengan tak mandi lagi... sebab nanti malam nak siap2 pergi tahlil lagi..
Sampai kat rumah kak Enon, tgk2 ade lempeng, air kopi, sambal ikan bilis, pastu kak Farah bagi putu piring lak.. wahh.. kenduri... sampai peluh2 minum kopi panas... yummyyy...

Dah kenyang lepak, masuk rumah, oops! nak citer.. hari jumaat semalam abang beli perangkap tikus.. sebab aku ternampak tikus ari tu kat bilik.. pagi tadi tgk ade 2 ekor sekali masuk.. huhuhu.. jiran aku pun cerita rumah diorang ade tikus.

Lepas maghrib, aku siap2 tunggu abah ambik nak pergi Meru.. tahlil hari ke-7 arwah kakak mak. Pukul 10.30 baru sampai rumah... lepas tu tido.. badan tak sedap ler.. cam nak demam..

This entry was posted on Sunday, February 28, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen