Klik klik cepat...

Takde keje?

Posted by tasya

Hari ni pakai kemeja belang2... rona merah dan coklat... bagi ceria sikit..

Aku sambung kerja semalam yang belum habih... lepas tu...
lepas tu... ishh.. mana kerja ni... kalo ade keja tu sampai kena OT... hahahaha
camnilah kalau tengah bulan.. minggu depan start OT lah...

Sampai ngantuk aku wat kerja yang tak seberapa tu... keboringan.. rehat tengah ari balik rumah mak.. mak masak lemak cili api ikan pari bakar, sup ayam + kentang... walahhhh...!!

Petang, mak dengan abah dah tunggu depan pintu gate.. abah bawak keta aku, aku bawak keta abah sebab nak ambik Ara kat sekolah... aku tak pernah pergi sekolah menengah seksyen 18 tu..
so... bersama ke'terror'an mak, aku disesatkan dengan masuk seksyen 24...

uwaaaa... sekolah seksyen 24 adalah makkk... mana ade seksyen 18...
rupanya mak salah tunjuk jalan... akhirnya berkat kesabaran aku menadah telinga menahan kepedasan bebelan itewwww... jumpa gak sekolah Ara..

dah hantar mak dan Ara, aku pun balik rumah.. cuaca pun mendung je... tgk motor abang takde... sah OT!... hehhehe.. aku lepak jap kat luar dengan kak enon ngan kak shima...

sekian...

This entry was posted on Tuesday, February 23, 2010 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen