Klik klik cepat...

Kek

Posted by tasya

Hampir seminggu aku tak wat apa2.. memang sengaja aku stopkan order sejak kenduri bacaan yasin minggu lepas...

Di forum, belionline.niceboard.biz kak ida kata dia nak buat kek lobak.. aku jadi teringin.. sudahnya.. semalam 13 aug.. balik keje singgah beli lobak,gula perang dan tepung.

Sampai rumah... mandi2.. solat.. terus ke dapur.. sediakan semua bahan2... tinggal adun je...
taraaa.. siap kek lobak...

Kek Lobak Merah
Masa bakar kek lobak tu.. aku teringat kesedapan kek pelangi. Masa pergi refleksologi tu aku beli majalah Rasa bulan September.. aku nampak resepi kek ni. Tapi namanya Kek Mentega Pelangi.. Bahan pun ade.. aku siapkan bahan2 sementara menunggu kek lobak masak... Belum adun lagi...

Lepas kuarkan kek lobak yg telah masak.. aku terus adun untuk kek pelangi.. kali ni masa membakar 1 jam.. berbanding kek lobak hanya setengah jam je.. dan inilah hasilnya... taraaaa

Kek Mentega Pelangi



This entry was posted on Friday, August 14, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen