Klik klik cepat...

Botak

Posted by tasya

Jumaat, 22hb Ogos 2008

Balik dari keje, abang amik ajak betulkan tayar.. tayar yg sedia ade dah nazak... esok nak jalan jauh.. abang kata, ganti 2nd je lah... Dah tukar.. 2 tayar depan.. RM50.00. Abang nak ke Klang, tgk sport rim.. adeh... aku yang pandu.. aku lencong ke kedai lain.. sebab tau kedai depan bank tu mahal... abang turun tanya tauke kedai... Aku tgk muka abang terkejut.. Aku pun turun..

pastu aku pun terkejut... hahahhahaa... ganti sport rim ngan tayar baru... RM700... wah!! sport rim lawo pulak tuuu... Ade orang baru tukar petang tadi... Myvi punya, tuan Myvi tukar tayar lagi besar.. eeiii.. bestnyaaaa... aku pujuk abang soh tukar, hehehe masuk jarum... sebab yg ade versi klasik... orang dah tak nak... hahhahha
so... inilah sport rim dan tayar baru keta kami...

Malam, kami ke Jeram.. test tayar ler! hahahha... Abang ajak makan kat Muara Jeram... wahhhh.. lama tak datang sini... byk perubahan... tempat pun dah makin besarr.. ramai orang.. Abang order kerang rebus (tiada dalam gambar), udang masak masam manis, kangkung goreng belacan... emmm.. kerang ratah2 je...


Abang kenapa tuu gelak2...?

Udang masak masam manis

Kangkung goreng belacan+sotong

This entry was posted on Monday, August 25, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen