Klik klik cepat...

Kelas Roti dan Kek

Posted by tasya

Ahad pagi, abah hantar kat rumah memandangkan babang balik keje lambat... Aku pun mandi dan bersiap2.. aku minta izin abang pergi kelas sampai petang, abang izinkan.. yahooo!!



Pukul 9 lebih aku amik kak Rozie, sampai2 tunggu kak puteri kat tepi jalan... masuk kelas ngam2 kul 10.. adeh.. lapor... ni gambar sekitar kelas Kak Puteri dan kak rozie tgh belasah roti... wakakakaka..

ade kakak tu lagi ler.. roti tu tercampak ke belakang... sib baik tak jatuh...

Dpt mesin camni... harus aku benti keje


Kak puteri buat ape ler tuuu...


Roti Mashed Potato


Roti Sosej


Wendy (cikgu) tgh tunjuk roti yg mana cantik dibakar...




Laporrr tahap gaban



Roti yang dibawa balik... byk kan?


Kelas kedua pukul 2 sampai 5.30... Kelas cake. Kali ni ramai pelajar baru.. aku kira dah senior sebab dah 3 kelas aku masuk.. wahahahaha..



bahan-bahan utk carrot cake,angel cake dan sponge cake



Cikgu(baju putih) tgh gelakkan kami..

carrot cake

sponge cake pandan dan oren

angle cake utk orang nak slimkan badan sebab takde minyak dan telur

suku daripada yang dibawak balik

lupa nak bagi tahu.. ni ler fruit tart tuuuu, kali ni tasya letak dalam bekas2 comeyy

sapa nak tempahhhhhh??? wakakakakaka

This entry was posted on Wednesday, August 13, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

4 orang komen

sedapnya tasya..
rajin ko ye pi kelas2 camni
bape ek fee tuk belajar..
lepas tu makan family senirik pun jadilah kan..

tasya..
tolong kasi link nak ke DRA forum..
TQ

salam tasha...
tasha gi belajar kat BS yea..
akak pun belajar kek deko dan roti kat situ..

umie.. tak der ler rajin.. suka benornya...

kak rozie.. lama tak update blog akak.. oo.. akak pun belajo kat situ ek.. bagus2...