Klik klik cepat...

Lama Tak Update

Posted by tasya

Selalunya aku update selang 2 hari... kali ni lama sikit.. aku tak sihat..
Aku ringkaskan aje ye...


28 Julai 2008.


Kerja seperti biasa, datang dan pergi.. Balik dari keje, mandi.. wah.. air panas giler...

Cuaca panas lah skrg... Lepak2 jap dengan jiran. Masuk umah. Malam, tunggu abang balik .. abang OT sampai pukul 10 malam... Tengah2 cerita... abang hulurkan telefon dia.. lepas tu hulur satu lagi telefon.. aik... beli baru lagi ke? tanyaku.. abang kata.. tak... ni utk Tasya...

Wowww!! Betul ke bang? Rasa tak percaya abang belikan hp. Aku tanya kenapa? Dia kata sebab aku merungut je... tepon problem ler.. org call tak dpt ler.. hahhahahaha... Prihatin jugak laki aku ni... Walau 2nd hand... tapi aku tak kisah...


Malam tu aku tidur senyum jer... wakakakakak



29 Julai 2008


Pagi2 bangun abang terus cium pipi ucap selamat hari jadi tacaaa...

Siap2 abang pergi kerja.. Aku rasa tak sedap badan... pergi keje lah..

Izuan budak sepejabat bagi cempedak.. dari kampungnya.. aku yang memang sukaaaa cempedak.. balik2 mandi, solat siap2.. terus gi goreng cempedak.. segera aku hulurkan pada jiran aku yg tengah lepak.. panas lagi? kata mereka...


Pukul 8 lebih abang balik dari keje. Aku kata... tak sedap badan.. esok kalo tak OK.. MC ler..


30hb Julai 2008.


Abang pergi keje, aku masih demam.. tepon opis.. MC. Pukul 8 lebih pergi Klinik Zul. Balik dari klinik aku pergi CIMB jap.. ade hal.. Balik .. makan ubat... tidur. Tgh ari tak makan. minum air milo cicah roti je...


Petang abang balik.. Aku ngadu kat abang, tepon rosak.. abang bawak pergi kedai.. tukar baru terus.. yg 2nd tu nak on tak leh... Sempat aku singgah kedai OD.. minta dia amik pc kat umah abah.


31hb Julai 2008


Keje... tapi masih demam. Balik keje terus duk diam2 kat umah... Abang OT 2 jam je hari ni... Abang bawak pergi makan.


This entry was posted on Friday, August 01, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen