Klik klik cepat...

Demam panas

Posted by tasya



Jumaat, 1 Ogos 2008






Bulan kemerdekaan orang kata... haa... bulan depan dah puasa. Pagi tu aku demam lagi, kali ni lebih teruk. Tiba2 aku rasa semacam bila kat forum kak nest kata takut denggi... alamak.. risaunya... maklumlah ari tu kan ade kes denggi kat perumahan aku..






Aku sms abang, abang pun dah risau.. time rehat aku keluar beli 100 plus. sampai 2 botol aku belasah... amik ko! Tengah ari balik rumah mak, aku bantai tidur... dah lah tgh period.. darah tu cair sangat rasanya. Dah lama aku tak demam camni.. panas dalam... Petang aku cek kat rumah mana2 yg ade air bertakung... tapi takde. semua bersih.. telangkup. Malam, aku ajak abang pergi klinik Zul, tapi klinik tutup, aku pergi klinik kat belakang tu.. Klinik Sabrina.. dokte cek.. 100 darjah.. uwaaaa... panasnya... dokte kata.. kalo panas dalam memang period cair.. leganya hati Allah je yg tahu.. alhamdulillah.




Pergi makan malam.. dokte bagi MC, esok boleh rehatkan badan.






Sabtu, 2 Ogos 2008



Pagi2, suruh abang beli sarapan nak buat makan ubat. Abang mandi dan siap2.. aku baring je kat rumah. Abang pergi beli sarapan.. Nasi Lemak sotong.. yihaaa... dah sarap, aku makan ubat.. huhuhuu.. pastu aku bantai baring lagi... abang kemas sikit2.. dah tengah ari aku rasa kebah sikit.. aku tolong abang kemas pulak..


Petang pukul 5 lebih, abang ajak cari kain langsir.. tahun ni semangat dia nak buat langsir.. dan buat pertama kali nya.. kami setuju kain yang sama.. siap, pergi kedai perabot pulak, abang beli rak kasut.. yg lama tu dah nazak sungguh!.. hahahhaa.. pintu pun dah takde.. dan kali ini juga memilih yg sama. Cantik!


Abang bawa pergi Jusco, makan.. pergi Secret Resepi dalam Voir tu, aku terperanjat, kek yg selama ini aku cari ade!! Coklat Chip Walnut Indulgence... dari Kak Eida pindah sampai kak eida pindah balik puchong... baru aku dpt kek tu... wakakakaka.. sedapnyaaaaa...

Balik rumah, makan ubat, tgk tv jap.. tido.













This entry was posted on Monday, August 04, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen