Klik klik cepat...

Seri Pengantin

Posted by tasya

23 & 24hb Ogos 2008


Pagi, aku basuh baju, kemas2 rumah, pastu kemas2 baju yang nak dibawa. Hari ni aku akan pergi bercuti di Janda Baik. Aku pilih Seri Pengantin Resort. Pukul 10 aku pergi rumah mak kejap pastu gi basuh keta... hehehhehe.. Pukul 12 tepat.. bertolak ke sana. Pukul 1 lebih sampai di Genting Sempah, terus masuk Janda Baik... Jalan dia cam nak gi Cameron Highland, bengkang bengkok.. cam ular kena palu..


Sampai sana dalam pukul 2 gak.. Ramai juga bercuti.. ceh.. ingat ko sorang je ke tasya oiii... Aku naik utk check in... sini cam Resort bisnes keluarga kot...

Abang tengah boring tunggu aku... hahahahhaa


Bilik no 11. Bilik comeyy je.. ok lah buat ape nak besau2...bukan ramai...


dari luar bilik, garden view ngan fish pond.. sejuk weii... ni bukan fish pond.. ni human pond.. wakakakak...
D'Ark Training And Resort... dari luar pagar je... hujan...



Abang nak gi mana? ooo... sarapan...



Roti jugak yg dicari...



Tacaaaaa



Sg Sum Sum Hilir



Tempat lepak... wangi ooo tempat ni.. malam2...


Pukul 12 check out... aku pandu jugak.. ewah... dah mahir dah belok2 ni.. Terus balik.. ajak abang pergi kedai kek.. Mak suruh buat tart kelapa... Esok, rumah mak ade tetamu datang.. Aku telepon mak, tanya nak buat byk ke? mak terperanjat... ko dah balik ke? hahahhaha.. Mak sampai kan pesan kak ita soh call.. aku call Kak Ita... rupanya dia nak order Tart Kelapa jugak.. laaaa.. oklah.. buat sekali. Aku balik rumah mak.. abang hantar.. Abang terus balik rumah. badan tak penat sangat... oklah... so.. inilah tempahan kak ita... 20 pcs coconut tart! siap!!!

This entry was posted on Monday, August 25, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 orang komen

Bestnya tasya...
sejuk ye..
bape ye kos bilik 1 malam?

Umi,semalam 100.. tapi kena deposit 100 gak.. ape daaa...