Klik klik cepat...

Mesra

Posted by tasya

Ahad, 3 Ogos 2008

Aku bangun pagi2, siapkan bahan2 mentah nak buat Pai Tee. Mandi2... pukul 7 start masak pai tee. Dah siap, kejutkan abang, bg tau aku nak tumpang kak Rozie.. Kak Rozie sampai, aku salam abang terus pergi...

Sampai2 rumah Kak Ida, Ahli De Royal Anggerik dah ade ramai gak... mak aii.. bosanya umah kak ida.. segan betul haku. sapolah den ni.

ni gambar2 sekitar geder2 DRA




Balik dari rumah kak ida, kak rozie hantar sampai rumah.. Aku rehat kejap, tukar baju.. pergi Jalan Meru pulak, BS Bakery.. belajar pastri... waaaaahhh... tak rugi aku dtg weiii...









Balik dari kelas, aku terus balik rumah, bagi abang rasa, byknyaaa kata abang. sapa nak makan? abang lah... kataku. Pergi lah bagi mak. Aku pun siap2 pergi rumah mak, hantarkan hasil belajar aku hari tu. Cream puff, egg tart, fruit tart, coconut tart. ade swan lagi... Gembira betul aku dpt belajar benda2 camni. Akan datang InsyaAllah aku nak pergi lagi...

Malam, kuar tgk Mummy 3: tomb of the dragon emperor.. Balik, makan,tidor.

This entry was posted on Monday, August 04, 2008 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen