Klik klik cepat...

Tart

Posted by tasya

Jumaat, 18 Ogos 2008

Petang tu ku angkut semua barang2 nak buat tart. Aku cadang nak buatkan bakul dan tart untuk Uji, jiranku yg akan nikah esok. Uji dan abangnya Iwan kawan aku masa kecik2.. bakar kentang, main badminton, itu lah keje kitorang.. hehehehe... Iwan dah kawin tahun lepas, tahun ni si Uji pulak.. masa sekolah, setakat tegur2 je.. sejak Uji masuk kompang Ezhar, dan join Puteri Umno.. kitorang jadi rapat.. aku dah anggap dia macam adik.. tambahan dia pernah couple ngan classmate aku masa darjah 6, Iskandarian. Tapi disebabkan si Is ni malas keje, Uji beralih hati ke seorang pemuda dari Sg Buloh.. Nazim,ni lah bakal suami Uji. hehehehehe..

Malam tu aku start buat bakul pastry, disebabkan penat, tart bakaran pertamaku pulak hangus... pueh ler kena gelak ngan kak Ana.. tapi bakul tu memang cantik... sebijik cam kayu rotan... hehehehe..

Pukul 2 pagi baru aku habih bakar...

Aku amik keputusan nak komersialkan tart2 ni... Aku rasa aku boleh terima tempahan untuk egg tart,fruit tart,coconut tart.

This entry was posted on Monday, August 18, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen