Klik klik cepat...

Letih

Posted by tasya

Ahad, 17 Ogos 2008

Aku kejutkan abang tak mo bangun.. buat2 merajuk, baru nak bangun.. sebenornya lelaki ni lagi ngengada lah!... Aku basuh pinggan kat dapur,pastu aku dah siap seterika baju abang, aku mandi.. dia kata tak nak pakai baju tu pulak.. hishhh... sabar lagi... dia kata nak pergi cari seluar ngan baju.. aku kata mana sempat...abang hantar tasya dulu la.. nanti abang cari sendiri... dah nak terberak baru nak buat jamban... ape daaa!!...

Abang hantar aku.. Sampai2, mak tanya.. edi mana.. aku cakap.. lambat sikit.. Aku nak makan dulu... terserempak Ayu dengan Kak Ijan.. Ayu ni kakak kepada pelumba basikal negara, Rizal Tisin... hehehehe.. aku tanya.. Anje camne yu.. alahh...kalah.... balas Ayu.. takde rezeki malaysia kat Olimpik kali ni... sabo je lah...Kami makan bersama... lepas tu terus rewang...


Pukul 12 Uji bersanding..

Abg Min, Kak Nora dan anak2 bergambar sama..
Pukul 4 baru setel... Abang ajak balik... ooopss.. abang beli baju baru sampai 2 helai.. pastu first time aku nengok dia pakai seluar jeans warna biru.. cam org bujang pulak.. hishhh.. tak leh jadi ni... Balik rumah, salin baju... tak mandi.. abang sibuk ajak pergi Jusco.. Aku ajak tgk citer Susuk... takdelah seram.. cuma sound effect tu buat aku terkojot... Lepas habih, aku ngadu ngan abang letih.. abg kata, nak try urut tu tak? haaaa.. nak!! hehehe.. dengan kembang kempis hidung aku pergi ke Arokaya massage centre tu... hehehhe.. alamak... dia speaking ler.. tak reti melayu... belasah ler... baguih laaa org thai ni.. cakap lembut... dia bagi aku baju ngan suar cerut soh tukar.. hehehehe...
Dia start... dah lah tegang kat betis...AAaaaa... dalam hati aku jerit. Aisey.. ni mesti sakit kang. Sib baik dia buat slow... yg tahan geli time dia siku peha aku... huhuhu.. dia gelakkan aku.. aku rasa nak lempang jer. Macam aksi dia buat... guna siku, guna lutut, guna tapak kaki, dia pijak belakang aku yg rasa nak patah tulang belakang... ade satu part tu.. sampai terkentut2 aku.. wakakaaka... "sorry" .. dia kata.. "it's ok"... wah.. aku leh kentut2 lagi...

Dah satu jam... aku pun kuar dengan sihat walafiatnya.. aku tgk abang takde... ahh. sudah... budak thai tu soh minum teh dulu.. pastu aku nampak abang.. aku tanya.. nape kuar? orang sampai terkentut dalam tu... "abang dengar" wakakakkakakakaa... malunya akuuuu.. rasa nak masuk dalam poket suar je... kalo abang boleh dengar... takkan lima org lagi yg kat luar tu pekak... hahahahhahahahahahahhaa Singgah McD makan... pastu balik... macam ni ler lebih kurang..tapi aku pakai bajuuuuu....

This entry was posted on Monday, August 18, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen