Klik klik cepat...

Comeynyaaaa

Posted by tasya

Isnin, 4 Ogos 2008


Malam aku pergi makan dengan abang.. aku ternampak anak tuan restoran tu tgh cuba nak naik atas kerusi. Ya Allah..montelnyaaaa.. geram aku nengok budak tu... pakai tudung.. alaaa comeynyaaa... aku tanya abang.. comel tak.. abang hulur kamera suruh amik gambo budak tu..

Masa nak bayar, aku minta duit abang.. tasya nak bayarkan.. sebenarnya aku nak tegur budak tu.. aku tanya maknya, berapa tahun ni kak? 20 bulan... sihatnyaaa.. telatah dia tak ubah cam makcik2.. dia tgh ikut gaya maknya kira bil guna kalkulator.. sempat ku cubit pipinya.. rasa tak nak balik.. abang kata.. bawaklah balik.. huhuhu.. saja je.. kang aku dituduh culik anak orang pulak..
Tapi satu perasaan gembira ada dalam diri masa tu...




This entry was posted on Wednesday, August 06, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen