Klik klik cepat...

Buat Hal

Posted by tasya

Alamak, suruh ambik malam pulak. Aku baru call Mr Ken, dia kata boleh ambik kit tu lepas 8.30 malam. Adeh... balik dari kerja, aku tengok rumput di rumah ku masih belum dimesin. Mana pulak Pak Cik Aris ni... Aku telefon Abah, " Bah, Pak Cik Aris belum dtg pun,"aduku pada Abah.
"Belum datang? Kejap lagi aku tepon dia," pujuk Abah. Tengok2... laaa.. tak datang2 jugak.. Edi pun tidur, kepenatan aku suruh belikan sampul pos ekspress. Maklum, orang tengah ramai kat pejabat pos ambik rebat tunai..

"Bang, tasya lepak luar jap ye?" aku minta izin... "Ok," hahaha.. suara pun dengar tak dengar.
Aku tengok Kak Fiza, Kak Ainon dengan Kak Shima je ade.. Inarah aku agah.. menyengih je.
Tak lama, Kak Ros menyertai kami. Bai roti lalu, aku beli roti cheese manis. Koyakkan2 sikit2.. bagi budak2...

Pukul 7.15 aku masuk rumah. Aku layan Ala Carte.. kali ni selebriti ade lah Chef kamarul sendiri. Yelah.. sebab buat kat rumah Sharifah Shahira. Buat untuk party harijadi anak dia. Tetiba terlintas satu idea.. uisshhh.. kalo aku simen tepi rumah aku tu.. akan ku buat taman macam rumah dia.. eh, rumah Maria Arshad tu... Maria Arshad pakai singlet je hari tu.. mak aiii....
Dah berkedut pun tak sedor diri...

Pukul 9.30 abang pergi keje, aku pun terus ke K4.. Mr Ken bagi aku streamyx-in-a-box.
Huk aloh! ini jugakkk.. ingatkan lain ler... Aku pun balik ke rumah mak.. Aku try pasang.. komputer buat hal pulakkkk... adeh! Esokler... maleh aku... terus hilang semangat aku..

ZZZZzzzzzzz.................

Ok... sekian untuk hari ini...

This entry was posted on Thursday, July 10, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen