Klik klik cepat...

Sampai bila?

Posted by tasya

Isnin, 21hb Julai 2008


sekaligus! hahahhahaa... maklum sejak susah bertenet ni... maka kat opis terhad ler waktu utk bertenet. Kerja seperti biasa. hari ni tak jadi nak puasa, belum ape pagi2 perut dah sebu... terlebih makan kot.

Tengahari balik umah mak, makan dan solat. Cerita2 dengan mak pasal makan2 malam tadi. Mak kata.. baguslah.. hehehe.. Petang, bos call nak kuar duit bape.. aik? dah clear ke cheque tu?
bos kata dah... bos balik opis bawak cash. aku pun cepat2 kira dan serahkan pada staff, advance gaji diorang. Lega rasanya.. takdelah diserang soalan2 lagi... bila kak? bila kak? adeh.. ni lah yang tak best jadi account kat sini... gggrrr...

Petang balik keje, mandi dan solat. Pastu aku lepak kat luar dengan jiran2 aku. Hampir maghrib aku nak masuk, aku nampak kereta yang aku kenal.. alamak... PIL... adeh... suka nooo sampai waktu2 macam ni. Jiran2 aku yang paham, gelakkan je... Huh! depan orang siap peluk2 aku lagi... ceh! berlakon je... kalo tak tu takdenyaaa.. MIL aku takmo masuk katanya dah nak maghrib, aiii? selalu tak kisah... dia bagi aku bubur, durian sebiji ngan rambutan .. baru balik dari Bidor semalam.. hantor Aishah (birasku).. hahaahah.. Aishah dah tak tahan ler tu.. terus balik kampung! Hantor sampai Bidor je.. kalo sampai Baling, Kedah.. hadooo!! kang memekak lagi orang tua tu kang...

PIL balik, aku pun masuk rumah.. aku letak je atas meja kaca tu tak usik2. Solat. Abang balik, aku kata mak kirim salam pastu ade bubur dengan buah atas meja. Dah! setel. Pukul 11 aku ajak abang pergi makan... huhuhuhu.. malamnya? yelah.. abang balik pukul 10.15. Pergi makan kat Sg Pinang.

Balik... tidooo..

This entry was posted on Wednesday, July 23, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen