Klik klik cepat...

Internet

Posted by tasya

Semalam, dalam forum DRA diorang bincang2 pasal line internet.. aku pun mencelah2 jugak. Tanya tu tanya ni.. hehehehe.. Nak balik rumah aku call abang, aku ajak abang pergi K4.. Sampai2 abang takde kat rumah... mana pulak ni... alamak.. nak call kredit dah habih.. aku pun cek ganjaran hotlink.. haaa... ade 376 mata lagi.. boleh top up RM3.00 ...

aku pun call abang.. Dia tengok wayang??? lagi???? semalam dah tgk Hancock kata tak best, Hari ni tgk Wanted... sib baik aku tak minat citer2 tu.. Dalam pukul 5.30 abang sampai.. mandi2.. siap2.. kitorang pergi K4. Masuk kat dalam tu, pergi tempat ikan2... aku pun pilih udang dengan daging. Abang kata dah lapar sangat.. oklah.. tasya masak esok.. Nanti kita pergi makan.

Dah bayar, kami pun pergi gerai kegemaran... seperti biasa ler.. Nasi Goreng Thai dengan Nasi Goreng Udang Goreng pulak.. Dah makan, jalan2 depan MyNews.. mana tau Mingguan Wanita dah keluar.. takde.. sebelum pintu keluar aku nampak kedai TM.. broadband2u.com, aku ajak abang singgah.

Aku pun tanya pakej combo tu.. nak lagi murah.. aku tanya jugak.. hahahahaha.. takpe.. kali ni kongsi dengan abah.. abah separuh, aku separuh..

Aku pun register dengan hidung kembang kuncup.. wakakakkaa.. Mr Ken (bukan kentut tau).. soh aku amik kit esok... yahooo!! aku akan mengikuti jejak wana.. wakakkaka.. hari2 ke K4...

Malam, pergi rumah mak... abah takde, pergi Kajang dengan Abang Lan. Perlantikan Ketua Kampung pihak kerajaan pusat. Yelah... kalo ketua kampung baru org parti lain.. sapa nak disalurkan bantuan dari pusat.. kenalah cari wakil kerajaan kan? Abah tetap dilantik jadi ketua kampung tapi Pusat yang lantik. wahahahaha... tak habih lagi keje abah aku..

Tengok tv dengan mak.. pastu tidur... ZZzzzzz

This entry was posted on Wednesday, July 09, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 orang komen